S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
Fapta cea rea e ca o coptura - te doare, te mananca, plesneste; adica-i sincera zicand:sunt boala.
Fapta cea rea e ca o coptura - te doare, te mananca, plesneste; adica-i sincera zicand:sunt boala.
Licuricii se laudă cu lumina lor când nu răsare nici soarele, nici luna; pisica cât este ea de curajoasă când citește mai mult
Licuricii se laudă cu lumina lor când nu răsare nici soarele, nici luna; pisica cât este ea de curajoasă când tigrul se întoarce în pădure.
Dacă vrei să ştii cine este un om, dă-i o funcţie de conducere.
Dacă vrei să ştii cine este un om, dă-i o funcţie de conducere.
Nu mă gândesc la desfătările din care n-am gustat în tinereţe, ci mă gândesc la acel bine, pe care nu citește mai mult
Nu mă gândesc la desfătările din care n-am gustat în tinereţe, ci mă gândesc la acel bine, pe care nu l-am dăruit şi la acel rău, pe care l-am făcut celor care azi nu mai sunt...
O parte din om se conjugă cu verbul "a avea", cealaltă parte se conjugă cu vervul "a fi"; important este citește mai mult
O parte din om se conjugă cu verbul "a avea", cealaltă parte se conjugă cu vervul "a fi"; important este ca partea lui "a fi" să fie măcar egală cu cea a lui "avea". Cei pentru care "a fi" atârnă mai mult decât "a avea" sunt cei care trăiesc pentru a şti, pentru a afla, ceilalţi sunt robii obiectelor, robi strict ai materiei. Orizontul lor este mărginit de obiecte ca de-un parapet. Ei suferă de o incurabilă orbire spirituală.
Oamenii care vorbesc mult nu spun nimic.
Oamenii care vorbesc mult nu spun nimic.
Notiunea de soarta stirbeste aureola celui merituos si justifica esecul neghiobului.
Notiunea de soarta stirbeste aureola celui merituos si justifica esecul neghiobului.
Să nu uităm însă că iubirea fără o fundamentare solidă pe adevăr este întocmai ca o apă ce se manifestă citește mai mult
Să nu uităm însă că iubirea fără o fundamentare solidă pe adevăr este întocmai ca o apă ce se manifestă haotic într-un râu fără maluri.
Ce poate dovedi mai bine frumusetea, ori alta insusire, decat tocmai opusul ei?
Ce poate dovedi mai bine frumusetea, ori alta insusire, decat tocmai opusul ei?