S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
Educatia este un aparator mai bun al libertatii unei natiuni decat o armata.
Educatia este un aparator mai bun al libertatii unei natiuni decat o armata.
Sa nu credeti ca va educati copiii numai atunci cand discutati cu ei, cand le dati sfaturi, ori le porunciti. citește mai mult
Sa nu credeti ca va educati copiii numai atunci cand discutati cu ei, cand le dati sfaturi, ori le porunciti. Ii educati in orice moment al vietii [...]
Omul poate deveni om numai prin educaţie. El nu e nimic decât ceea ce face educaţia din el.
Omul poate deveni om numai prin educaţie. El nu e nimic decât ceea ce face educaţia din el.
Scopul educatiei este nimicirea marginirii egoiste a individului si supunerea lui la ratiunea lucrurilor.
Scopul educatiei este nimicirea marginirii egoiste a individului si supunerea lui la ratiunea lucrurilor.
Nu am lasat niciodata scoala sa imi afecteze educatia.
Nu am lasat niciodata scoala sa imi afecteze educatia.
Disciplina nu se realizeaza prin oarecare masuri “disciplinare”, ci prin intregul sistem de educatie, prin intregul stil de viata, prin citește mai mult
Disciplina nu se realizeaza prin oarecare masuri “disciplinare”, ci prin intregul sistem de educatie, prin intregul stil de viata, prin toate influentele la care sunt supusi copiii. Astfel inteleasa, disciplina nu este nici cauza, nici metoda, nici mijlocul de educatie justa, ci rezultatul ei.
Baza oricarei formatii intelectuale, civice, morale, trebuie pusa in anii scolii primare.
Baza oricarei formatii intelectuale, civice, morale, trebuie pusa in anii scolii primare.
Singurul scop al educatei este sa transforme oglinzile in ferestre.
Singurul scop al educatei este sa transforme oglinzile in ferestre.
Legile lui Murphy despre invatamant: Timpul petrecut de profesor pentru a explica ceva este invers proportional cu informatia retinuta de citește mai mult
Legile lui Murphy despre invatamant: Timpul petrecut de profesor pentru a explica ceva este invers proportional cu informatia retinuta de studenti.