S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
O pasiune n-are nevoie de motivări. Ea nu cere neapărat să fie înţeleasă şi explicabilă. Dimpotrivă, începe acolo unde nu citește mai mult
O pasiune n-are nevoie de motivări. Ea nu cere neapărat să fie înţeleasă şi explicabilă. Dimpotrivă, începe acolo unde nu mai e nimic de explicat, sfârşind abia când simte din nou nevoia de lămuriri.
O parte din om se conjugă cu verbul "a avea", cealaltă parte se conjugă cu vervul "a fi"; important este citește mai mult
O parte din om se conjugă cu verbul "a avea", cealaltă parte se conjugă cu vervul "a fi"; important este ca partea lui "a fi" să fie măcar egală cu cea a lui "avea". Cei pentru care "a fi" atârnă mai mult decât "a avea" sunt cei care trăiesc pentru a şti, pentru a afla, ceilalţi sunt robii obiectelor, robi strict ai materiei. Orizontul lor este mărginit de obiecte ca de-un parapet. Ei suferă de o incurabilă orbire spirituală.
Lumea este maternă pentru bărbaţi şi masculină pentru femei.
Lumea este maternă pentru bărbaţi şi masculină pentru femei.
Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în citește mai mult
Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.
Bazandu-ma pe orice tip de cunoastere, e imposibil sa inteleg ce e dincolo de mine.
Bazandu-ma pe orice tip de cunoastere, e imposibil sa inteleg ce e dincolo de mine.
Mai întâi iubeşti natura. Abia mult mai târziu ajungi la om.
Mai întâi iubeşti natura. Abia mult mai târziu ajungi la om.
Un piedestal imens, gol. Un omagiu adus Marelui Nimic.
Un piedestal imens, gol. Un omagiu adus Marelui Nimic.
Din toate aberaţiile sexuale, probabil cea mai bizară este castitatea.
Din toate aberaţiile sexuale, probabil cea mai bizară este castitatea.
Cel ce nu se supune cuvântului nu se supune nici lucrului. Căci cel ce e necredincios în ceea ce e citește mai mult
Cel ce nu se supune cuvântului nu se supune nici lucrului. Căci cel ce e necredincios în ceea ce e puţin, e necredincios şi în ceea ce este mult.