S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
Oamenii rezonabili se adapteaza lumii in care traiesc, oamenii nerezonabili incearca sa adapteze lumea la ei insisi, de aceea, orice citește mai mult
Oamenii rezonabili se adapteaza lumii in care traiesc, oamenii nerezonabili incearca sa adapteze lumea la ei insisi, de aceea, orice progres se datoreaza oamenilor nerezonabili.
Fiecare sa se straduiasca sa calce pe urmele celor dintai, nu atat pentru a-i urma pe ei, cat pentru a citește mai mult
Fiecare sa se straduiasca sa calce pe urmele celor dintai, nu atat pentru a-i urma pe ei, cat pentru a depasi pe sine.
Aceasta este originea tuturor filosofiilor sociale si politice.Atunci cand Omul a inceput sa-si fure aproapele au inceput si primele formatiuni citește mai mult
Aceasta este originea tuturor filosofiilor sociale si politice.Atunci cand Omul a inceput sa-si fure aproapele au inceput si primele formatiuni sociale,bazate pe o anumita ordine ierarhica,nascandu-se ierarhia tribala,ierarhieb care si astazi se reflecta in ierarhizarea sociala a civilizatiei.Pornind de la presedintii de state si pana la cel mai umil functionar,toti sunt rezultatul acestei ierarhizari avand ca si cauza:FURTUL CAUZAT DE TEAMĂ!
Omul nu poseda vointa in aceasta Iluzie a Vietii fiindca s-a instrainat de propria sa amintire de sine.
Omul nu poseda vointa in aceasta Iluzie a Vietii fiindca s-a instrainat de propria sa amintire de sine.
Omul, de-ar fi constant, ar fi perfect.
Omul, de-ar fi constant, ar fi perfect.
Omul ideal suporta accidentele din viata cu demnitate si gratie, profitand din plin de circumstante.
Omul ideal suporta accidentele din viata cu demnitate si gratie, profitand din plin de circumstante.
În mod gradat, prin reproducere selectivă, diferenţele congenitale dintre conducători şi conduşi vor creşte până când vor deveni specii aproape citește mai mult
În mod gradat, prin reproducere selectivă, diferenţele congenitale dintre conducători şi conduşi vor creşte până când vor deveni specii aproape diferite. O revoltă a plebei ar deveni la fel de negândită ca şi o insurecţie organizată a oilor împotriva practicii de a mânca carne de oaie.
Un om fara religie e ca un peste fara bicicleta.
Un om fara religie e ca un peste fara bicicleta.
Propria vointa la omul care nu recunoaste intepciunea este prin ea insasi cea mai mare slabiciune dintre toate.
Propria vointa la omul care nu recunoaste intepciunea este prin ea insasi cea mai mare slabiciune dintre toate.