S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
M-am gandit de multe ori, de-a lungul anilor, ce aveam in comun. (...) Acum stiu: aveam in comun asfaltul. Eram citește mai mult
M-am gandit de multe ori, de-a lungul anilor, ce aveam in comun. (...) Acum stiu: aveam in comun asfaltul. Eram copiii asfaltului. Cu rare exceptii, eram cel putin a doua generatie nascuta in orase. (...) Noi chiar avem radacinile in asfalt si nu ne bantuie nici macar o nostalgie atavica. Ne place sa mergem la munte, la mare si-n orice-mprejurare, iubim natura, dar ne intoarcem cu un suspin de usurare in mijlocul labirintului de asfalt, beton, caramida, ciment, sticla. (...) La oras, iesitul afara presupune un ritual. (...) Nimeni nu iese afara fara sa-si schimbe hainele si incaltarile - nici macar
Un copil poate oricand sa-l invete pe un adult trei lucruri: cum sa fie multumit fara motiv, cum sa nu citește mai mult
Un copil poate oricand sa-l invete pe un adult trei lucruri: cum sa fie multumit fara motiv, cum sa nu stea locului niciodata si cum sa ceara cu insistenta ceea ce-si doreste.
Copilul trebuie primit cu respect, crescut cu iubire si apoi lasat in libertate deplina.
Copilul trebuie primit cu respect, crescut cu iubire si apoi lasat in libertate deplina.
Copilul e un om viu. El nu este catusi de putin un ornament in viata noastra, ci e o viata citește mai mult
Copilul e un om viu. El nu este catusi de putin un ornament in viata noastra, ci e o viata individuala, complexa si bogata.
Copilul este aidoma albinei care aduna nectarul pentru a face miere. Copilul preface totul in miere.
Copilul este aidoma albinei care aduna nectarul pentru a face miere. Copilul preface totul in miere.
Copiii unici devin barbati si femei rele.
Copiii unici devin barbati si femei rele.
Fiecare copil pe care-l instruim este un om pe care-l castigam.
Fiecare copil pe care-l instruim este un om pe care-l castigam.
Copii ne sunt daruiti pentru a ne descuraja cele mai bune emotii.
Copii ne sunt daruiti pentru a ne descuraja cele mai bune emotii.
Copiii găsesc totul în nimic, oamenii găsesc nimic în tot.
Copiii găsesc totul în nimic, oamenii găsesc nimic în tot.