S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
Cunoasterea este ramura de maslin a Lui Dumnezeu care nu se va ofili niciodata chiar de intreaga lume ar dispare citește mai mult
Cunoasterea este ramura de maslin a Lui Dumnezeu care nu se va ofili niciodata chiar de intreaga lume ar dispare cu desertaciunea ei cu tot.
Cunoasterea este zefirul frumusetii care nu poate fi niciodata vazut ci doar simtit in lumea desertaciunii.
Cunoasterea este zefirul frumusetii care nu poate fi niciodata vazut ci doar simtit in lumea desertaciunii.
Incotro putem cunoaste cu adevarat decat nicaieri?
Incotro putem cunoaste cu adevarat decat nicaieri?
Cunoasterea este limitata.
Cunoasterea este limitata.
oate cele petrecute dar si care se vor petrece in Universul Factorului Nostru Creator si Unic Intamplator s-au petrecut cu citește mai mult
oate cele petrecute dar si care se vor petrece in Universul Factorului Nostru Creator si Unic Intamplator s-au petrecut cu mult inainte de a se petrece. Ceea ce vedem noi ca o desfasurare istorica a devenirii lumii noastre nu este nimic altceva decat o palida imagine reflectata de catre calitatea Cunoasterii a ceea ce este aceasta dar, posibil, sa fie total invers, fiindca imaginea reflectata in oglinda Cunoasterii este o imagine inversata.
Lumea fara de cunoastere nu ar mai fi iar Dumnezeu ar disparea din noi.
Lumea fara de cunoastere nu ar mai fi iar Dumnezeu ar disparea din noi.
Cunoasterea pe care o ofera stiinta nu este decat fum daca este separata de stiinta divina a lui Isus.
Cunoasterea pe care o ofera stiinta nu este decat fum daca este separata de stiinta divina a lui Isus.
Cu nimic nu poate fi inlocuit fondul de aur al cunoasterii dobandit prin indelungata experienta. Reflectii si maxime
Cu nimic nu poate fi inlocuit fondul de aur al cunoasterii dobandit prin indelungata experienta. Reflectii si maxime
Doar cunoasterea poseda vointa nu si omul,tocmai datorita faptului ca orice forma de cunoastere a omului este in realitate necunoastere.
Doar cunoasterea poseda vointa nu si omul,tocmai datorita faptului ca orice forma de cunoastere a omului este in realitate necunoastere.