S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
O intrebare rumegata la nesfarsit te macina la fel ca o durere inabusita.
O intrebare rumegata la nesfarsit te macina la fel ca o durere inabusita.
Avem cu totii destula forta pentru a suporta durerea altuia.
Avem cu totii destula forta pentru a suporta durerea altuia.
Când durerea întrece puterea de rezistenta, omul cauta instinctiv în îndoiala o usurare de moment a suferintei de nesuportat, gândind citește mai mult
Când durerea întrece puterea de rezistenta, omul cauta instinctiv în îndoiala o usurare de moment a suferintei de nesuportat, gândind ca poate se însela, ca nenorocirea lui nu-i asa cum i se pare, ca poate aceasta durere a lui nu are nici o ratiune.
Ranile pe care omul si le face sie se tamaduiesc greu.
Ranile pe care omul si le face sie se tamaduiesc greu.
Domnul nostru Isus Cristos este acela care o doreste: sa il urmam indeaproape, nu exista alta cale, aceasta este lucrarea citește mai mult
Domnul nostru Isus Cristos este acela care o doreste: sa il urmam indeaproape, nu exista alta cale, aceasta este lucrarea Sfantului Duh in fiecare suflet si in al tau. Si trebuie sa fii supus ca sa nu pui obstacole lui Dumnezeu.
Omul nenorocit gaseste cu usurita pe cineva care sa-i deplânga nenorocirea, desi pe acesta durerea nu-l misca, si nu-i strapunge citește mai mult
Omul nenorocit gaseste cu usurita pe cineva care sa-i deplânga nenorocirea, desi pe acesta durerea nu-l misca, si nu-i strapunge inima.
Durerile trebuie aşezate în suflet cu mai multă înţelepciune decât fericirile. Au mereu tendinţa să se năruie.
Durerile trebuie aşezate în suflet cu mai multă înţelepciune decât fericirile. Au mereu tendinţa să se năruie.
În definitiv, spre a transforma placerea în seninatate, e necesar ca aceasta sa fi devenit plictis. Dealtfel, la seninatate se citește mai mult
În definitiv, spre a transforma placerea în seninatate, e necesar ca aceasta sa fi devenit plictis. Dealtfel, la seninatate se ajunge trecând prin plictiseala. Chiar si durerea, spre a deveni creatoare, mai înainte de toate trebuie sa devina plictis.
Dumnezeu nu se arata ca Dumnezeu in Sine, din sau prin observare exterioara, ci prin experienta interioara.
Dumnezeu nu se arata ca Dumnezeu in Sine, din sau prin observare exterioara, ci prin experienta interioara.