S-ar putea să-ți placă / Vezi toate maxioms
Cel care se pricepe nu vorbeste, stapanind eruditia el tace.
Cel care se pricepe nu vorbeste, stapanind eruditia el tace.
Legile lui Murphy despre invatamant: Timpul petrecut de profesor pentru a explica ceva este invers proportional cu informatia retinuta de citește mai mult
Legile lui Murphy despre invatamant: Timpul petrecut de profesor pentru a explica ceva este invers proportional cu informatia retinuta de studenti.
Scoala trebuie sa urmareasca tot timpul ca tanarul sa paraseasca bancile ei nu ca specialist, ci ca o personalitate armonioasa.
Scoala trebuie sa urmareasca tot timpul ca tanarul sa paraseasca bancile ei nu ca specialist, ci ca o personalitate armonioasa.
Legile lui Murphy despre invatamant: In ochii profesorului tau intotdeauna vei gresi, deci nu te mai chinui sa incerci.
Legile lui Murphy despre invatamant: In ochii profesorului tau intotdeauna vei gresi, deci nu te mai chinui sa incerci.
Parintii care nu se intereseaza de soarta si educatia copiilor, lasandu-i pe maini straine, sunt intocmai ca acei proprietari care citește mai mult
Parintii care nu se intereseaza de soarta si educatia copiilor, lasandu-i pe maini straine, sunt intocmai ca acei proprietari care isi arendeaza mosiile oamenilor interesati si speculatori, iar ei duc un trai de lux si trandavie prin tarile straine. la reintoarcere, vor gasi sufletele ruinate si o indreptare atunci va fi cu neputinta.
Educatia este cea mai puternica arma care poate schimba lumea.
Educatia este cea mai puternica arma care poate schimba lumea.
E de cea mai mare importanta ca toti copiii sa invete de mici sa munceasca.
E de cea mai mare importanta ca toti copiii sa invete de mici sa munceasca.
Radacinile educatiei sunt amare, dar fructele sunt dulci.
Radacinile educatiei sunt amare, dar fructele sunt dulci.
Educatia nu este cat de mult ai memorat, nici macar cat stii, este capacitatea de a diferentia intre ceea ce citește mai mult
Educatia nu este cat de mult ai memorat, nici macar cat stii, este capacitatea de a diferentia intre ceea ce stii si ceea ce nu stii.